Всесвітній день серця на робочих місцях

Цей перелік можливих заходів по залученню співробітників (Workplace Wellness Engagement) підготовлено платформою соціального партнерства Hearts.in.ua для роботодавців для подальшої адаптації на виробничих та невиробничих підприємствах, в університетах.

Щороку в Україні ми втрачаємо 450 тисяч життів саме через серцево-судинні захворювання. Значна кількість критичних станів відбувається на робочих місцях або на шляху на роботу (з роботи). Тому важливо знати, як запобігти проблемам з серцем та судинами, вчасно виявити ознаки інсульту та інфаркту та правильно діяти у критичних станах, щоб допомогти собі та іншим.
За результатами дослідження (World Heart Federation),  програми підтримки здорового способу життя на робочому місці можуть на 25-30% скоротити витрати на медичне страхування, підвищити продуктивність праці, зменшити втрати на пошук та розвиток персоналу, скоротити кількість співробітників, які звільняються за станом здоров’я.
Дослідження свідчать, якщо компанії допоможуть співробітникам змінити звички (зможуть звільнитися від паління, харчуватися здоровою їжею та регулярно робити фізичні вправи), як спричиняють хронічні захворювання, компанії у США та Європі можуть заощадити 700 доларів у США та 400 євро у Європі з розрахунку на одного співробітника через витрати на медичне страхування та втрату працездатності.

Пропонуємо переглянути ідеї, як залучити співробітників у програми здорового способу життя на робочому місці. Ці ідеї можна використати як комплекс протягом тривалого часу або адаптувати окремі ідеї та провести один або кілька заходів у Всесвітній день серця 29 вересня та День боротьби проти інсульту 29 жовтня в залежності від особливостей організації (виробничої або невиробничої компанії, університету, державної установи тощо).

Ми всіляко заохочуємо Вас ділитися цим переліком з якомога ширшим колом організацій та людей, які можуть долучитися у будь-якій формі до Всесвітнього дня серця 29 вересня та протягом тривалого часу після нього, оскільки проблема інфарктів та інсультів є актуальною завжди.

Після проведення заходів щодо серця та судин пропонуємо поділитися інформацією та фотографіями з командою добровольців платформи соціального партнерства Hearts.in.ua. Контактний телефон для довідок про проведення Всесвітнього дня серця на робочих місцях +380674628282.

1.    Підготувати інформаційно-просвітницьку кампанію 29.09.2016 або протягом певного періоду:
1.1.    Розіслати електронне повідомлення співробітникам з корисним порадами про порядок дій у випадку інсульту та інфаркту.
1.2.    Підготувати серію електронних повідомлень співробітників «Порада дня» (розсилати раз на день протягом тижня або щотижня у певний день тижня).
1.3.    Розмістити тематичні матеріали на сторінках організації
1.4.     Розмістити на корпоративному порталі корисну інформацію про алгоритм дій у випадку серцевого нападу, інфаркту та інсульту.
1.5.    Підготувати зовнішню розсилку про Всесвітній день серця партнерам, клієнтам, журналістам.
1.6.    Провести флешмоб з фотографуванням окремих співробітників з жестом «серце» або колективне фотографування команди у контурі «серце» у верхньої точки зйомки (фото, відео).
1.7.    Провести лекції (тренінги) з експертами про здоровий вибір для серця та судин (харчування, рух, емоції, тощо).
1.8.    Організувати творчий конкурс для співробітників та членів родин  (номінація 1  - Здоровий спосіб життя, номінація 2 (символічна) – Серце – це енергія життя). За підсумками провести виставку на робочому місці або в цифровому форматі (на корпоративному сайті, в соцмережах тощо).
2.    Навчити співробітників діяти у критичних станах:
2.1.    Провести очний інструктаж з запрошенням експерта з дефібрілятором або надати інструкції за допомогою відеоматеріалів та електронних повідомлень з корисними посиланнями про долікарську допомогу під час інфаркту або інсульту.
2.2.    Обговорити з постачальником страхових послуг зустрічі з експертами за темою «Здоров’я серця та судин та дії у випадку серцевого нападу, інфарктів, інсультів» (лекція, тренінг, відповіді на запитання, надіслані електронною поштою).
2.3.    Запланувати серію заходів з інспектором з охорони праці щодо екстреної допомоги та зробити доступними тренінгові та інформаційні матеріали про дії під час інфаркту та інсульту для нових співробітників для підвищення безпеки на виробництві.
2.4.    Перевірити склад офісної аптечки, обговорити актуальність тонометра та дефібрілятора в офісному центрі або на виробництві для надання долікарської допомоги у критичних станах.
3.    Організувати на робочому місці зарядку «Енергія для твого життя» (Power your life): 5-хвилинний комплекс фізичних вправ в офісу або іншу форму виробничої гімнастики на заводі або фабриці. Залучити в організацію зарядки експертів та обізнаних добровольців, створити відеоролик за участі співробітників або партнерів.
4.    Організувати скрінінг на робочому місці:
4.1.    Експрес-діагностика (артеріальний тиск, холестерин, рівень цукру, ЕКГ та інше).
4.2.    Підготувати алгоритм дій у випадку виявлення у співробітника загроз та ризиків під час скрінінгу.
5.    Організувати велосипедну стоянку для підтримки охочих їздити на роботу на велосипеді. Зробити велосипедний день для охочих спільно відпочити протягом вихідних за підтримки спеціалізованого велосипедного клубу, дотримуючись правил організації таких заходів.
6.    Якщо організація заохочує співробітників брати участь у забігах, заздалегідь організувати для групи охочих тренування з фахівцем для зменшення ризику критичних станів у співробітників на дистанції.
7.    Організувати команду охочих (Wellness Team) та створити, враховуючи тренди, програму довгострокових заходів (Corporate Wellness Programme), зокрема заохочення звільнитися від тютюнопаління, створювати групи за інтересами щодо здорового способу життя. У світі поширюється практика, коли програми заохочення співробітників передбачають Chief Wellness Officer як профільного фахівця.



Комментарии (4)

  • This "free sharing" of inmoofatirn seems too good to be true. Like communism. http://bjpgrqzh.com [ http://bjpgrqzh.com ] [url=http://uydxigsd.com]uydxigsd[/url [ http://uydxigsd.com]uydxigsd[/url ] ] [link=http://xeoojtg.com]xeoojtg[/link [ http://xeoojtg.com]xeoojtg[/link ] ]

    Idalee | 23.11.2016 00:30:13
  • Well <a href="http://pbrlvi.com [ http://pbrlvi.com ] ">maadiamca</a> nuts, how about that.

    Elouise | 20.11.2016 02:48:11
  • Shiver me timbers, them's some great inooimatrfn. http://cccxronej.com [ http://cccxronej.com ] [url=http://leleuec.com]leleuec[/url [ http://leleuec.com]leleuec[/url ] ] [link=http://eytuokbnz.com]eytuokbnz[/link [ http://eytuokbnz.com]eytuokbnz[/link ] ]

    Willie | 17.11.2016 21:47:07
  • Superior thinking detoestramnd above. Thanks!

    Krystalyn | 16.11.2016 09:59:32
оставить комментарий

CAPTCHA